Замовлення на всі товари приймаються цілий рік і цілодобово та відправляються з початку періоду відправки. З термінами відправки всіх категорій товарів ви можете ознайомитися в таблиці нижче.
Обробка замовлень відбувається кожного дня в режимі 24/7. Насіння та міцелій грибів ми відправляємо на наступний день після оформлення замовлення.
Замовлення, оформлені безпосередньо в період відправки товару, комплектуються та відправляються на наступний день після замовлення. Вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання, тому що ми відправляємо одночасно замовлення, зроблені до початку сезону, й замовлення, зроблені безпосередньо в сезон відправки!
Тип товару |
Період відправки замовлень |
Насіння, міцелій грибів, добрива, засоби захисту для рослин і супутній товар |
Цілий рік |
Саджанці полуниці |
З березня по листопад |
Саджанці плодово-ягідних культур |
З березня по червень З серпня по листопад |
Саджанці троянд |
З березня по червень З серпня по листопад |
Багаторічні квіти |
З березня по листопад |
Декоративні рослини |
З березня по листопад |
Хвойні рослини |
З березня по листопад |
Цибулини квітів Весна |
З березня по травень |
Цибулини квітів Осінь |
З серпня по листопад |
Насінева картопля |
З березня по травень |
Найшвидший спосіб отримати своє замовлення. Терміни доставки – від 1 до 3 днів після відправлення.
При оформленні замовлення, виберіть варіант доставки Нова пошта (Відділення) і вкажіть номер потрібного відділення. Дізнатися, яке відділення знаходиться поруч з вами, можна на сайті компанії.
Вартість доставки до відділення – від 40 до 150 грн і залежить від об'єму та ваги посилки. Більш детально з тарифами компанії ви можете ознайомитись тут.
У вартість товару НЕ ВКЛЮЧЕНІ поштові збори.
При оформленні замовлення виберіть варіант доставки Нова пошта (Адресна доставка) і вкажіть, за якою адресою ви будете очікувати замовлення.
Вартість адресної доставки – від 85 грн.
Відстежити місцезнаходження посилки ви можете на сайті служби доставки (відстежити тут) за номером накладної, який ви отримаєте в смс при зміні статусу замовлення в особистому кабінеті на Відправлене. У день надходження замовлення на ваше відділення Нова пошта ви отримаєте автоматичне смс-повідомлення про те, що замовлення прибуло.
Поштомати — це термінал самообслуговування в якому можна отримати попередньо оплачені малогабаритні посилки. Доставляємо посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см. Лише повністю передплачені посилки на категорію насіння.
У вартість товару НЕ ВКЛЮЧЕНІ поштові збори.
Доставка замовлення у будь-який куточок країни.
Терміни доставки – від 3 до 10 днів з моменту відправки. Відстежити посилку можна за номером ідентифікатора на сайті Укрпошти (відстежити тут), який ви отримаєте при зміні статусу вашого замовлення в особистому кабінеті на Відправлене.
Вартість доставки – від 30 грн в залежності від ваги і об'єму замовлення. Детальніше з тарифами ви можете ознайомитися на сайті Укрпошти.
У вартість товару НЕ ВКЛЮЧЕНІ поштові збори.
Після відправки замовлення на ваш телефон прийде повідомлення з унікальним номером поштового ідентифікатора (трек-номер). По ньому ви можете відстежити шлях поштового відправлення на сайті Укрпошти або на сайті Нова пошта.
Також на електронну пошту покупця відправляється лист з повідомленням про відправку посилки.
Роблячи замовлення, майте на увазі, що витрати на поштове пересилання НЕ ВКЛЮЧЕНІ до вартості товару.
Компанія не несе відповідальності за затримку доставки замовлень з вини пошти!
Оплата відбувається в момент отримання товару.
Зверніть увагу! У разі вибору доставки службою Укрпошта або Нова Пошта, вам необхідно буде оплатити зворотну доставку грошей і поштові збори.
Оплата відбувається в момент оформлення замовлення, або після оформлення замовлення ви можете зв'язатися з менеджером компанії.
Зверніть увагу! У разі вибору доставки службою Нова Пошта, усі передоплачені замовлення:
Залишились питання? Телефон контакт-центру Нової пошти: 0-800-500-609.
Найвигідніший і зручний спосіб. Для того, щоб оплатити товар дистанційно, при оформленні замовлення виберіть пункт «Онлайн-оплата». Після підтвердження замовлення, вас перенаправить на сторінку сервісу, де ви зможете вибрати один з варіантів внесення коштів.
Після оформлення замовлення ви можете зв'язатися з менеджером компанії за телефонами Відділу консультацій
0 (800) 33-72-73 для того, щоб отримати реквізити карти в смс. Внести гроші ви зможете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват24.
0 (800) 33-72-73 (безкоштовний телефон для консультацій)
(в робочі дні з 9.00 до 18.00)