Прийом замовлень
0 (800) 33-32-43
Відділ консультацій
0 (800) 33-72-73
0

Як зробити замовлення

Інтернет-магазин насіння і саджанців GradinaMax приймає замовлення цілодобово. Обробка замовлень здійснюється щоденно в режимі 24/7. Замовлення комплектуються і відправляються згідно з таблицею “Терміни відправки посадкового матеріалу”.

Терміни відправки посадкового матеріалу

Відправка замовлень з весняним асортиментом здійснюється з 01 березня до 30 червня.

Відправка замовлень з осіннім асортиментом здійснюється з 15-20 серпня до 30 листопада.

Насіння, міцелій грибів і супутні товари ми відправляємо на наступний день після оформлення замовлення або після надходження передоплати.

У сезон все замовлення комплектуються і відправляються на наступний день після прийняття замовлення. При цьому, якщо ви зробите замовлення вже на початку сезону відправки, вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання, так як ми відправляємо одночасно замовлення, зроблені до початку сезону, і замовлення, зроблені безпосередньо в сезон!

Тип товару

Період відправки замовлень

 Насіння, міцелій грибів, добрива, засоби захисту для рослин, супутній товар

Цілий рік

 Саджанці полуниці

З березня по листопад

 Саджанці плодово-ягідних культур

З березня по червень

З серпня по листопад

 Саджанці троянд

З березня по червень

З серпня по листопад

 Багаторічні квіти

З березня по листопад

 Декоративні рослини

З березня по листопад

 Хвойні рослини

З березня по листопад

 Цибулини квітів Весна

З березня по травень

 Цибулини квітів Осінь

З серпня по листопад

 Насінева картопля

З березня по травень

При відправленні замовлення враховуються погодні умови та побажання клієнта.

Мінімальна сума замовлення – 150 гривень.

ТАБЛИЦЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ПОСИЛОК ПО ОБЛАСТЯХ

Область

Дата відправлення (Осінь)

Закарпатська, Миколаївська, Одеська, Херсонська області З 01.09.23
Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області З 01.09.23
Донецька, Луганська області З 01.09.23

ОФОРМЛЕННЯ ПОКУПКИ НА САЙТІ

  1. Після здійснення покупки вам приходить email та смс повідомлення про підтвердження замовлення.
  2. Увага! У деяких випадках Ваше замовлення може бути оброблено без дзвінка оператора контакт-центра.
  3. Оформлення замовлення на сайті - це найзручніший і вигідний спосіб покупки посадкового матеріалу. Заявки приймаються цілодобово, без вихідних і перерв.
  4. Для зручності покупців розроблена система статусів, які присвоюються замовленню під час його прийняття, формування або відправки. Ви зможете бачити їх в Особистому кабінеті та будете інформовані в email- та смс-повідомленнях при зміні. Існують такі основні статуси замовлень:  

Нове – після оформлення замовлення на вашу електронну пошту (email) має прийти лист про те, що замовлення успішно складене. Якщо лист не прийшов, то це означає, що замовлення не прийняте, або ж ви неправильно вказали адресу електронної пошти.

Готується до відправки – замовлення передано на склад для комплектації.

Відправлене – замовлення передано в транспортну компанію Нова пошта або Укрпошта. При отриманні цього статусу вам приходить трек-номер – ідентифікатор, за допомогою якого на сайті компанії Нова пошта або Укрпошти можна відстежити місцезнаходження посилки.

Скасоване – замовлення може бути скасоване, якщо не вказані всі дані необхідні для відправки посилки, сума замовлення менше мінімально встановленої, замовлений товар відсутній на складі, замовлення не підтвердили або покупець відмовився від нього самостійно. При отриманні цього статусу наші менеджери зв'язуються з вами по телефону, поштою або іншим каналом зв'язку для уточнення інформації. Якщо статус отримано помилково – ми відновимо замовлення і відправимо його на вашу адресу.

Відмова – покупець не забрав посилку у відділенні транспортної компанії. Бонусні бали, нараховані на суму замовлення, в цьому випадку згоряють.

Доставлене – замовлення доставлене та оплачене.

Коли ваша посилка відправляється, ви отримуєте смс-повідомлення про етапи шляху вашого замовлення. Смс-інформування проводиться при:

  • передачі замовлення перевізнику (Укрпошта або Нова пошта);
  • прибутті замовлення в місце отримання.

Якщо ви оформили кур'єрську доставку через службу Нова пошта, то з вами зв'яжеться представник транспортної компанії та узгодить зручний для вас час для вручення посилки.  

Для того, щоб купити товар, який сподобався, потрібно:

Знайти сорт або вид який Вас цікавить у рядку пошуку.


Також можна натиснути на вкладку «Каталог продукції» і перейти на потрібну вам групу рослин.

 

Користуйтеся фільтрами по лівій стороні, щоб звузити критерії пошуку.


Натиснути на кнопку КУПИТИ в картці товару.


Далі - перейти до оформлення замовлення (натиснути на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ) або продовжити покупки (натисніть на посилання - ПРОДОВЖИТИ ПОКУПКИ).

 

Після того, як ви виберете потрібні товари і будете готові оформити покупку перейдіть у кошик (натисніть на значок з візком і сумою) або натисніть на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ в картці товару.

 

Перевірте список товарів, використовуйте кнопки + і -, щоб прибрати або додати кількість замовлених одиниць.


Введіть промокод (якщо він у вас є) в спеціально призначене для цього поле, натисніть на стрілку "Застосувати", і сума замовлення перерахується.


Натисніть на кнопку - "Продовжити" і заповніть анкету покупця, внісши в неї особисті дані і контактні дані. Виберіть спосіб оплати (накладений платіж або онлайн оплата) і спосіб доставки (Нова пошта або Укрпошта).


Потім натисніть кнопку - "ПІДТВЕРДИТИ" .



Якщо ви вибрали онлайн-оплату, то система перенаправить вас на платіжний шлюз, де ви зможете розрахуватися за товар банківською картою.

Після надходження заявки в систему на ваш E-mail прийде лист з повідомленням про те, що замовлення № ... прийняте до виконання.

Якщо вам потрібна допомога менеджера для оформлення замовлення - зверніться в онлайн-чат. Це найшвидший спосіб зворотного зв'язку.

«Мій Сад» це корзина ваших побажань,туди можна додавати ті товари, які ви хочете, але поки не готові купити.

 

«Мій Сад» стане в нагоді, якщо ви вибрали товар, але:

  • хочете обміркувати покупку двічі;
  • ще не сезон;
  • в даний момент його немає в наявності;
  • хочете відкласти покупку на потім.


Додавайте товар в «Мій Сад». І коли ви будете готові до покупки, вам не доведеться шукати його знову. Він буде у вас під рукою.


Будь-яку вподобану статтю ви можете додати в «Вибране» і прочитати її потім, коли вона буде потрібна.





Вкладка з обраними статтями відображається в особистому кабінеті.


Реєстрація на сайті

При реєстрації ви отримуєте свій Особистий кабінет, в якому буде зберігатися історія покупок та інших дій, які ви робили на сайті. Ви зможете:

  • Відстежувати статус замовлень;
  • Бачити історію всіх своїх покупок на сайті;
  • Контролювати стан бонусного рахунку.

Здійснивши реєстрацію на сайті компанії «GradinaMax» ви зможете користуватися всіма перевагами, які ми приготували для зареєстрованих клієнтів.

Процес реєстрації проводиться один раз. Якщо ви невірно вказали будь-які свої дані, ви можете їх виправити після авторизації в розділі Мої дані в Особистому кабінеті.

Телефони для замовлення

Замовлення за телефоном 0 (800) 33-32-43 (безкоштовно) можна зробити в будь-який час, оператори чергують на лінії 24 години на добу, без вихідних та перерв. Для оформлення замовлення вам потрібно повідомити операторам:

  • Особисті дані – ПІБ, адресу доставки, номер телефону;
  • Що ви бажаєте купити – за номенклатурними номерами або назвою сорту;
  • Бажаний варіант доставки: Укрпошта, Нова пошта (адресна доставка або на відділення).

Після формування та відправки замовлення на вказану вами адресу ви отримаєте смс-повідомлення з трек-номером для відстеження місцезнаходження посилки.

Виникли питання?

Відділ консультацій

0 (800) 33-72-73 (безкоштовний телефон для консультацій)
(в робочі дні з 9.00 до 18.00)

Служба підтримки

Пошта для звернень: info@gradinamax.com.ua