Прийом замовлень
0 (800) 33-32-43
Відділ консультацій
0 (800) 33-72-73
0

Служба підтримки

Тут ви можете зафіксувати звернення в компанію GradinaMax

Вашій заявці присвоять номер і обов'язково дадуть відповідь. Для обробки інформації і прийняття рішення за зверненням, нам потрібно до 48 годин.

Ми зв'яжемося з вами за телефоном, вказаним в контактних даних, щоб ви могли детально розповісти про проблему, і обов'язково швидко її вирішимо.

Важливо! Перед відправкою претензії обов'язково перевірте терміни отримання посилки. Якщо вона пролежала на пошті або в пункті видачі понад 3 днів з моменту надходження до відділення – гарантія знімається. Тривале зберігання негативно впливає на рослини.

Для швидкого вирішення проблеми правильно заповніть всі поля:

  1. Виберіть тему, що відповідає вашій проблемі;
  2. Вкажіть адресу електронної пошти, на яку ми надамо вам відповідь;
  3. Напишіть номер вашого замовлення;
  4. Розпишіть подробиці: кількість і сорти постраждалих саджанців, цибулин або кореневищ;
  5. Додайте фото рослин з нашими бирками-петельками, які підтвердять, що рослини нежиттєздатні;
  6. Далі буде прийнято рішення про відшкодування збитку.
  7. Ви отримали посилку на пошті або в кур'єрській службі не пізніше 3 днів з моменту смс-повідомлення. Терміни отримання замовлення можна відстежити на сайті пошти або Нової Пошти. Пізніший термін отримання негативно впливає на стан рослин, і гарантія знімається.

Зв'язок зі Службою підтримки – це найшвидший спосіб зворотного зв'язку. Будь ласка, користуйтеся ним, щоб ми змогли надати вам своєчасну допомогу і вирішити непорозуміння.

Додати один або кілька файлів