Вашій заявці присвоять номер і обов'язково дадуть відповідь. Для обробки інформації і прийняття рішення за зверненням, нам потрібно до 48 годин.
Ми зв'яжемося з вами за телефоном, вказаним в контактних даних, щоб ви могли детально розповісти про проблему, і обов'язково швидко її вирішимо.
Важливо! Перед відправкою претензії обов'язково перевірте терміни отримання посилки. Якщо вона пролежала на пошті або в пункті видачі понад 3 днів з моменту надходження до відділення – гарантія знімається. Тривале зберігання негативно впливає на рослини.
Для швидкого вирішення проблеми правильно заповніть всі поля:
Зв'язок зі Службою підтримки – це найшвидший спосіб зворотного зв'язку. Будь ласка, користуйтеся ним, щоб ми змогли надати вам своєчасну допомогу і вирішити непорозуміння.