Прийом замовлень
0 (800) 33-32-43
Відділ консультацій
0 (800) 33-72-73
0

Часті питання

Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна вартість замовлення 150 гривень

Як зробити замовлення?

Способи розміщення замовлень:

  1. Замовлення на сайті магазину
  2. Замовлення за телефонами 0 (800) 33-32-43
  3. Замовлення електронною поштою
  4. Замовлення через онлайн-чат
  5. Замовлення через месенджери

отправить сообщение фейсбук gradinamax.com.ua отправить сообщение telegram gradinamax.com.ua отправить сообщение viber gradinamax.com.ua


Для отримання додаткової інформації про замовлення в інтернет-магазині GradinaMax перейдіть за посиланням

Де ви знаходитесь?

Компанія GradinaMax знаходиться у Львові

Адреса: 79000, Україна, м. Львів,
вул. Городоцька д. 174

Як зв'язатись з представниками магазину?

Для зв'язку з менеджерами та керівництвом виберіть найбільш зручний для вас спосіб зв'язку:

  1. Відправте лист на пошту office@gradinamax.com.ua
  2. Зверніться в службу підтримки https://gradinamax.com.ua/ua/support
  3. Безкоштовний телефон: 0 (800) 33-72-73
  4. Напишіть в онлайн-чаті.
  5. Напишіть в зручному для Вас месенджері.

Зв'язатися через месенджер:

отправить сообщение фейсбук gradinamax.com.ua отправить сообщение telegram gradinamax.com.ua отправить сообщение viber gradinamax.com.ua

Як оплатити замовлення?

Замовлення можна оплатити:

  1. Післяплатою при отриманні;
  2. На картку ПриватБанку (номер карти висилається по смс або на електронну пошту);
  3. Онлайн при оформленні замовлення на сайті.

Детальніше про способи оплати та доставки читайте тут.

Який вік саджанців?

Вік саджанців 1-2 роки.

Як упакована коренева система?

Коренева система троянд, плодово-ягідних і суниці пакується у вологий торф'яний субстрат, збагачений мінералами з додаванням агроперліту. Це збільшує терміни транспортування до одного місяця.

Саджанці декоративних чагарників і дерев, хвойні рослини поставляються в контейнерах, Детальніше про якість продукції та упаковки можна прочитати тут.

Що таке промокод і як його отримати?

Промокод - це комбінації букв і/або цифр, які застосовуються до конкретної акції в інтернет-магазині.

Якщо ви введете промокод перед оформленням онлайн-замовлення, ви отримаєте відповідну знижку або подарунок. Промокоди видаються в індивідуальному порядку - ми видаємо ці коди на певні свята, постійним клієнтам або на певні акції.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб не пропустити пропозиції та промокоди.

На першу покупку ви одразу отримаєте промокод зі знижкою 10%

Чи існують гарантії на посадковий матеріал?

Так, ми даємо гарантію на приживання посадкового матеріалу 90 днів. Більш детально про гарантії магазину «GradinaMax» прочитайте тут.

Що робити з рослинами після отримання?

За можливості рослини слід висаджувати якнайшвидше, завдяки цьому вони швидше приживуться й адаптуються до нового середовища..

Саджанці плодових, ягідних, троянди, виноград треба звільнити від упаковки та поставити у відро з водою на 12-24 години, щоб наситити їх вологою. Підготуйте яму для посадки відповідно до вимог культури. Посадіть рослини і рясно полийте їх після посадки.

Саджанці в горщиках треба висадити у відкритий ґрунт або в більш вільну ємність, щоб коренева система могла вільно розвиватися. При пересадці намагайтеся не пошкодити земляну грудку. Зверніть увагу, що горщикові саджанці не можна довго утримувати без пересадки на постійне місце. Рослини ростуть і розвиваються, горщик стає маленьким для коренів, а ґрунт виснажується. Це послаблює саджанці і може призвести до їхньої загибелі.

Цибулини і багаторічники треба звільнити від упаковки, замочити в розчині фунгіцидів на 15-30 хвилин і посадити на клумбу.

Розсаду полуниці треба звільнити від упаковки, замочити коріння у воді на 5-6 годин. Після цього треба висадити рослини на грядки, не заглиблюючи центральну точку росту, з якої ростиме нове листя. Звертаємо вашу увагу, що полуницю не можна тримати довго в транспортувальній упаковці. Посадку потрібно провести протягом 1-2 днів після отримання.

Як відредагувати оформлене замовлення?

Для редагування замовлення вам потрібно зв'язатися з нашими менеджерами:

  • Напишіть в онлайн-чат;
  • Зателефонувати нам за номером телефону 0 (800) 33-72-73
  • Написати нам на ел. пошту office@gradinamax.com.ua
  • звернутися до нас у будь-якому з месенджерів.

Зв'язатися через месенджер:

отправить сообщение фейсбук gradinamax.com.ua отправить сообщение telegram gradinamax.com.ua отправить сообщение viber gradinamax.com.ua

Що таке Особистий кабінет?

Особистий кабінет - це ваш особистий простір в магазині, в якому зберігається корисна інформація. В особистому кабінеті ви зможете:

  1. Відстежувати історію і статуси замовлень.
  2. Бачити стан бонусного рахунку.
  3. Відкладати товари в «Мій Сад», щоб порівняти характеристики сорту або зробити вибір на користь покупки трохи пізніше.
  4. Додавати статті в Обране і читати їх тоді, коли вам знадобиться збережена інформація.
Де можна отримати поради щодо посадки та догляду за рослинами?

На більшість питань щодо посадки та догляду за рослинами, про нові тенденції в садівництві та багато іншого ви можете дізнатися з нашого Садового блогу. Наші експерти зібрали всю актуальну інформацію спеціально для вас.

Як відновити пароль до особистого кабінету?
  1. Перебуваючи на вікні входу в особистий кабінет, натисніть на посилання "Забули пароль?" одразу під полем введення паролю


  2. У вікні, що відкрилося, введіть електронну пошту, на яку Ви реєструвалися на сайті.


  3. Готово! Шукайте лист із новим паролем на Вашій пошті!


Що таке «Мій Сад»?

Знайшли багато цікавих сортів, про які давно мріяли, але не готові купити їх просто зараз? Немає проблем - відкладіть їх у "Мій Сад" і повертайтеся тоді, коли будете готові до покупки. 

Ми дбайливо збережемо для вас усі відмічені позиції, і ви зможете в будь-який момент переглянути їх, видалити або додати нові. "Мій Сад" - це кошик ваших побажань, куди можна додавати ті товари, які ви хочете, але поки не готові купити. "Мій Сад" стане в пригоді, якщо ви вибрали товар, але:

  • ще хочу подумати про покупку.

  • буду чекати акції на ці рослини.

  • сезон ще не розпочався.

  • товар поки що відсутній у продажі.

  • ви хочете купити його пізніше

Додавайте товари в "Мій Сад" і коли ви будете готові до покупки, вам не доведеться шукати їх знову. Вони будуть у вас під рукою.

 

Як додати товар у "Мій Сад"

Перейдіть у картку товару.

Натисніть на посилання "додати в Мій Сад".

Перейдіть у добірку "Мій Сад" або продовжуйте вибір товарів.

Ваша особиста колекція насіння, саджанців, цибулин і кореневищ, яку ви зберете, буде зберігатися в особистому кабінеті - в розділі "Мій Сад".

Скільки потрібно заплатити за доставку посилки?

Вартість доставки розраховується індивідуально й залежить від міста проживання, ваги посилки та її оголошеної цінності. З цінами на доставку ви можете ознайомитись тут.