Прийом замовлень
0 (800) 33-32-43
Відділ консультацій
0 (800) 33-72-73
0

Гарантія 100%

Ми робимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеними покупками в нашому магазині. До вас відправляються міцні, життєздатні саджанці, цибулини й кореневища, які проходять подвійний контроль якості під час формування замовлення. Але просимо вас не забувати, що це – живі рослини. В дорозі вони можуть підсохнути, а при неправильній посадці – загинути. Якщо це сталося - не поспішайте прощатися з витраченими грошима, тому що в інтернет-магазині насіння і саджанців Дім і сад діє гарантія заміни товару.

Гарантійний термін – 90 днів

У вас є 90 днів – для звернення в службу підтримки для отримання заміни. Будь ласка, не пропустіть цей термін, інакше заява не буде розглянута.

Термін розгляду претензії – 4 дня

Ми вирішимо питання про заміну протягом чотирьох днів. За цей час комісія розгляне вашу скаргу та прийме рішення про заміну товару.

Поштові витрати – 0 гривень

При відправці заміни ми беремо на себе всі витрати з пересилання. Ви отримаєте новий посадковий матеріал, не витративши ані копійки.

Рішення про компенсацію приймається на підставі фотографій нежиттєздатних саджанців з нашими бірками-петельками, які ви повинні докласти до звернення в Службу підтримки.

Обов'язкові умови

Ваше звернення в службу підтримки буде обов'язково задоволено, якщо:

  1. Ви отримали посилку на пошті або в кур'єрській службі не пізніше 3 днів з моменту надходження посилки на поштове відділення. Терміни отримання замовлення можна відстежити на сайті служб доставки Нова пошта або Укрпошта. Пізніший термін отримання негативно впливає на стан рослин, і гарантія знімається;
  2. Ви надали фотографії загиблих саджанців з нашими бірками-петельками або етикетками.
  3. Ви звернулися за заміною протягом гарантійного терміну – 90 днів з дня отримання замовлення.

Будь ласка, враховуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха), в випадку недотримання правил посадки або загибелі саджанців через зимові морози, якщо ви не врахували кліматичні умови вашого регіону.

Приймайте виважені рішення про покупку та враховуйте характеристики товару перед придбанням.

У неоднозначних ситуаціях магазин залишає за собою право вимагати рослини, що не прижилися, на експертизу. Саджанці, які не прижилися відправляються на нашу адресу тільки без післяплати.

Адреса для повернення посилок з посадковим матеріалом:

  • Нова Пошта відділення №22 (до 30 кг на одне місце): вул. Городоцька, 174
  • Укрпошта відділення №22 індекс 79022 вул. Городоцька, 251

Якщо ви хочете повернути кошти, то посадковий матеріал неналежної якості потрібно вислати на нашу адресу в нашій упаковці НЕ ПІЗНІШЕ 14 днів з моменту отримання. Обов'язково вкладіть в посилку копію квитанції про оплату і письмову заяву на повернення грошових коштів. У заяві на повернення грошових коштів вкажіть:

  • дані про продавця;
  • повну інформацію про покупця;
  • відомості про товар, який ви повертаєте (найменування і кількості);
  • причину для повернення;
  • до заяви необхідно прикласти ксерокопію паспорта.

На схожість насіння та міцелію грибів гарантія не поширюється.

Якщо покупець виявиться незадоволений продукцією, яку отримав, він може повернути її впродовж 14 днів та отримати повернення оплати на зазначені реквізити, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Після отримання посилки комісія оцінить стан посадкового матеріалу, і якщо він буде визнаний незадовільним, гроші перерахують покупцю протягом 10 днів з моменту винесення позитивного рішення про повернення.

В разі порушення Вами умов оформлення претензій, ми залишаємо за собою вправо відмовити в їх задоволенні.

Виникли питання?

Відділ консультацій

0 (800) 33-72-73 (безкоштовний телефон для консультацій)
(в робочі дні з 9.00 до 18.00)

Служба підтримки

Пошта для звернень: info@gradinamax.com.ua