Ми робимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеними покупками в нашому магазині. До вас відправляються міцні, життєздатні саджанці, цибулини й кореневища, які проходять подвійний контроль якості під час формування замовлення. Але просимо вас не забувати, що це – живі рослини. В дорозі вони можуть підсохнути, а при неправильній посадці – загинути. Якщо це сталося - не поспішайте прощатися з витраченими грошима, тому що в інтернет-магазині насіння і саджанців Дім і сад діє гарантія заміни товару.
У вас є 90 днів – для звернення в службу підтримки для отримання заміни. Будь ласка, не пропустіть цей термін, інакше заява не буде розглянута.
Ми вирішимо питання про заміну протягом чотирьох днів. За цей час комісія розгляне вашу скаргу та прийме рішення про заміну товару.
При відправці заміни ми беремо на себе всі витрати з пересилання. Ви отримаєте новий посадковий матеріал, не витративши ані копійки.
Рішення про компенсацію приймається на підставі фотографій нежиттєздатних саджанців з нашими бірками-петельками, які ви повинні докласти до звернення в Службу підтримки.
Ваше звернення в службу підтримки буде обов'язково задоволено, якщо:
Будь ласка, враховуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха), в випадку недотримання правил посадки або загибелі саджанців через зимові морози, якщо ви не врахували кліматичні умови вашого регіону.
Приймайте виважені рішення про покупку та враховуйте характеристики товару перед придбанням.
У неоднозначних ситуаціях магазин залишає за собою право вимагати рослини, що не прижилися, на експертизу. Саджанці, які не прижилися відправляються на нашу адресу тільки без післяплати.
Адреса для повернення посилок з посадковим матеріалом:
Якщо ви хочете повернути кошти, то посадковий матеріал неналежної якості потрібно вислати на нашу адресу в нашій упаковці НЕ ПІЗНІШЕ 14 днів з моменту отримання. Обов'язково вкладіть в посилку копію квитанції про оплату і письмову заяву на повернення грошових коштів. У заяві на повернення грошових коштів вкажіть:
На схожість насіння та міцелію грибів гарантія не поширюється.
Якщо покупець виявиться незадоволений продукцією, яку отримав, він може повернути її впродовж 14 днів та отримати повернення оплати на зазначені реквізити, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Після отримання посилки комісія оцінить стан посадкового матеріалу, і якщо він буде визнаний незадовільним, гроші перерахують покупцю протягом 10 днів з моменту винесення позитивного рішення про повернення.
В разі порушення Вами умов оформлення претензій, ми залишаємо за собою вправо відмовити в їх задоволенні.
0 (800) 33-72-73 (безкоштовний телефон для консультацій)
(в робочі дні з 9.00 до 18.00)